Informator: Wybory Samorządowe 2018 Konkurs: Książka dla Czytelnika OSI
reklama



Kandydaci na Burmistrza Miasta Oławy

- opublikowano: 08-10-2018

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW BEZPARTYJNY BLOK SAMORZĄDOWY W OŁAWIE
1 FRISCHMANN Tomasz, wiek: 45, zamieszkały w miejscowości: Oława

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW OŁAWSKA ZJEDNOCZONA PRAWICA 2018
2 GAWLAS Bartosz Ryszard, wiek: 28, zamieszkały w miejscowości: Oława

KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ
3 ŁUCZKIEWICZ Mariusz Marek, wiek: 40, zamieszkały w miejscowości: Oława

KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA
4 ZIÓŁKOWSKA Magdalena Lucja, wiek: 38, zamieszkała w miejscowości: Oława

Opracował D.S. na podstawie PKW

dodaj
komentarz
komentarz z NICKiem
zarejestruj
swój NICK


Polub OSI





Waszym zdaniem (komentarzy: 110. )
18-10-2018 ~ Kris ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Panie Gawlas ja mam pytanie co Pan takiego dla Oławy i mieszkańców zrobił, że chce Pan być burmistrzem?. Bo jakoś nie kojarzę aby się Pan gdzieś społecznie udzielał a to, że Pan studia skończył to jak większość młodych ludzi obecnie więc na nikim to nie robi wrażenia.
17-10-2018 ~ gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Niemiecka prawda :) a to chyba o PO , bo przecież to ta partia jest wierna Niemcom ;)
17-10-2018 ~ wummbat ( gość OSI) zgłoś naruszenie
do ból
jak ktoś ma potrzebę zapoznawać się z niemiecką prawdą to proszę bardzo
17-10-2018 ~ Ból ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Oj boli prawda, oj boli! Ludzie nie powinni zapoznawać się z prawdą, mają pozostać zmanipulowani i głupi i zrezygnować z pójścia na wybory, żeby sitwa pozostała u władzy.
17-10-2018 ~ do wummbat ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Dokładnie NIE WARTO!
17-10-2018 ~ wummbat ( gość OSI) zgłoś naruszenie
nie warto zapoznawać się ze stanowiskiem niemca, który udaje wielce zaangażowanego w sprawy lokalne a skupia się jedynie na pomawianiu i oczernianiu ludzi
17-10-2018 ~ mieszkaniec ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Warto zapoznać się ze stanowiskiem i argumentami mieszkańców ze Stanowicko-Marcinkowickiego Stowarzyszenia Mieszkańców – jest zaprezentowane na ich stronie internetowej „Stanowice-marcinkowice.npage.de” pod zakładką „Wybory samorządowe 2018”.
17-10-2018 ~ oławiak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Ja dyskusję z Tobą dawno w tym temacie zakończyłem i nie zamierzam polemizować. Skoro ty na wszystko masz wytłumaczenie tak aby na twoje wyszło! Ciężki masz charakter trudno nie ma dwóch ludzi jednakowych . Jednak w przeciwieństwie do ciebie nie ubliżam , nie wyzywam i nie poniżam nikogo Nie da rady porozmawiać na każdy temat bo szlak cie trafia ,ze ktoś myśli inaczej niż ty i twoi ulubieńcy z PIS! Ja do nich byłem , jestem i bedę nastawiony anty dopóki nie zmienią swojej strategii politycznej a do tego się nie zanosi, Ileż trzeba mieć w sobie obłudy , Chamstwa itd aby tylko zarządzać z tylnego stołka i pociągać za sznurki ! Nie odpowiadać za wszystko i wpierać nam Polakom ,ze tego chcemy,ze tak ma być a nie inaczej! Porozmawiamy jeszcze po wyborach mam nadzieję ,ze nadal będziesz pluł jadem jak robisz to dotychczas . To tyle w tym temacie i oby nie wygrali twoi faworyci czyli PIS !! !
17-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
..." w uzasadnieniu decyzji przedstawionym przez SKO we Wrocławiu okazało się, że urzędnicy miejscy wszystko co zrobili było niezgodne z prawem, łącznie z tym, że wniosek złożony przez pełnomocnika firmy Orange w ogóle nie powinien być rozpatrywany, gdyż nie spełniał on wymogów formalnych zgodnie z obowiązującym prawem"... za WO.
Burmistrz podobno jest prawnikiem !! !! !! !! !
17-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Co ci się „oławiaku” tępaku nie podoba we wniosku Ziobry do Trybunału Konstytucyjnego? Napisz dokładnie, o co ci chodzi, jeśli w ogóle rozumiesz, o co tu chodzi.

W 2009 roku w Niemczech rząd wystosował do swojego Sądu Konstytucyjnego zupełnie podobne pytania i sąd ten orzekł wyższość Konstytucji nad wszelkim innym prawem. Wytłumacz mi, POskomuszy tłumoku, dlaczego w Polsce miałoby być inaczej.

Są sektory prawa krajowego, w stosunku do którego żadne prawo zewnętrzne, w tym wypadku unijne, nie ma żadnych prerogatyw. Do tych sektorów prawa należą między innymi ustrój, struktura, organizacja, system wynagrodzeń, procedury i obsada personalna sądów.
17-10-2018 ~ Do Rolfa ( gość OSI) zgłoś naruszenie
To co wyprawia Ziobro teraz z pytaniem do Trybunału przekracza wszelkie granice nie pozwolimy aby Polska centralna i samorząd owa była pod władzą sekty PIS ludzi którzy pragną za wszelką cenę wyprowadzić Polskę z UE.Precz z PiS Konstytucja !! !
16-10-2018 ~ Do Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Człowieku co ty bredzisz, czego Ty się najadłeś?. PISu w Oławie nie śmiej nawet nazywać prawicą, bo kogo?Młodego, gniewnego ex sekretarza, nr 1 do rady miasta z PIS. No tak do setki 24 więc jeszcze młody. Czy tych radnych i starostę co się z BBSem układają.

Jedyną i prawdziwą prawicą w Oławie jest OŁAWSKA ZJEDNOCZONA PRAWICA skupiająca prawicowe ugrupowania. Poczytaj sobie o tych ludziach. Zapoznaj się z ich postawami i życiorysami. To są jedyni ludzie startujący w wyborach do RM, którzy nie są skażeni partyjniactwem i układami. Są tam prawdziwi patrioci dla których nie liczą się stołki. Gdyby tak było to część z nich dziś startowałaby zapewne z list oławskiego PISu lub BBSu z dużo większymi szansami na uzyskanie mandatu. Ci ludzie postanowili jednak pójść pod prąd i nie łasząc się na różne propozycje postawić się wszelkim układom.
16-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
„Oławiaku” Musisz to pozostawić bez komentarza, bo brak ci rzeczowych argumentów, a twoje wszystkie bezczelne kłamstwa zostały zdemaskowane.

Nigdy nie twierdziłem, że w tych wyborach w oławskich samorządach wygra Prawo i Sprawiedliwość, to jedynie życzenie moje i wielu Mieszkańców Ziemi Oławsko-Jelczańsko-Laskowickiej. Jednak prędzej, czy później POstkomunistyczna mafia musi wynieść się z naszych samorządów, a najpóźniej wtedy, kiedy nowi, uczciwi i rzetelni prokuratorzy i sędziowie powsadzają skorumpowanych włodarzy do pierdla.

W zbliżających się wyborach może być różnie, bo lokalne sitwy uzależniły od siebie wiele rodzin, które pójdą na te sitwy głosować z obawy na utratę przywilejów, stanowisk itd. Jeśli reszta się nie obudzi i nie pójdzie masowo do urn, to sitwa może jeszcze raz wygrać. Obudzą się pewnie dopiero wtedy, kiedy sąsiednie gminy i miasta, rządzone przez Prawo i Sprawiedliwość, będą miały nowe drogi, obwodnice, nowe przedszkola i żłobki, w budżetach będą pieniądze na wszystko, a i rząd będzie im finansował nowe inwestycje, a w Oławie i okolicy będzie, jak dotąd – dziurawe drogi, potworne korki, brak przedszkoli i żłobków, brak pieniędzy na pilne potrzeby i kpienie sobie z potrzeb Mieszkańców, a lokalni włodarze będą mieszkać w pałacach.
16-10-2018 ~ Belfer ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Warto zwrócić uwage na przyznanie nagród z okazji tegorocznego Dnia Edukacji narodowej ;
Nagrodę Starosty II stopnia otrzymali:
Agnieszka Żak (dyrektor ZS w J-L)

Tak to ta dyrektorka , o której pisała lokalna prasa w związku z afera w szkole, a Kurator dolnośląski P. Roman Kowalczyk stwierdził po przeprowadzonej kontroli w szkole ,że złamała ona prawo.
Cóż Kurator sobie a starosta oławski wie lepiej i nagradza dyrektorkę.A co! I kto mu zabroni!
16-10-2018 ~ Do Michałowskiego ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Bełkot PISOWSKI. Który pozostawiam bez komentarza , bo to bez sensu i mija się z celem .Wypowiem się po pierwszej turze wyborów do której oczywiście PIS nie ma najmniejszych szans !! ! Panu proponuję jednak zająć się swoimi sprawami i ambitne komentowanie ale po wyborach!Przeciąg to będzie jak przewieje dobrą zmianę z UM ,raz na zawsze. Godnym kontrkandydatem jest Nowa Prawica ale nie PIS!
16-10-2018 ~ Rex ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko Mariusz łuczkiewicz wprowadzi przeciąg gabinetowy.
16-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Oławiaku, tępaku! Co ty znowu bredzisz za dyrdymały? Nic się nie zmieniło po objęciu rządów przez Prawo i Sprawiedliwość? Nawet w twojej przestępczej głowie wszystko się zmieniło, bo nie możesz już rozkradać wspólnego dobra. Możesz jeszcze kraść? No napisz, czy możesz jeszcze kraść.

Płace rosną i to gwałtownie, a dochody ludności urosły jeszcze bardziej i to z dnia na dzień, przez 500+, 300+, darmowe leki dla seniorów, obniżenie podatku dochodowego itd. Łżesz, tak bezczelnie, że aż monitor komputera się od tego wygina w chińskie osiemdziesiąt osiem.

Rząd Prawa i Sprawiedliwości, w przeciwieństwie do poprzedniego, spełnia wszystkie swoje obietnice wyborcze i tak już będzie w Polsce zawsze, bo rządzą dziś i rządzić będą dalej, uczciwi i kompetentni ludzie, a nie złodziejska i zdradziecka hołota spod znaku sierpa i młota połączonych ze swastyką.

Największym kłamcą i oszustem w najnowszej historii Polski był i nadal jest TuSSk, a Schetynescu depcze mu po piętach.

W wyborach samorządowych nie chodzi o żadne „zcentralizowanie” samorządów, czy podporządkowanie ich rządowi, lecz o odstawienie od władzy lokalnych mafii POstkomunistycznych, rozkradających nasze małe ojczyzny. Chodzi też o kontrolę społeczeństwa nad sobiepańskimi samorządami.

Doskonale wiemy, że taka POstbolszewika kanalia, jak ty, nie odda głosu na Prawo i Sprawiedliwość. Nic nie szkodzi. Jest was tak mało, że nie będzie to miało żadnego znaczenia. Ludziom żyje się znacznie lepiej od czasu przejęcia władzy w kraju przez Prawo i Sprawiedliwość i będą chcieli, żeby rządy skorumpowanych lokalnych sitw zostały zastąpione rządami uczciwych i kompetentnych ludzi. Z jakąś wydumaną przez ciebie „centralizacją” nie ma to nic wspólnego.

Twoja kaleczna polszczyzna zdradza, że nie jesteś Polakiem, lecz jakim obcym Pomiotem.
16-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Ja nie „węszę wszędzie kliki, układy i komunistów”, jak tu pisze jakiś załgany Postkomunistyczny hejter, nie potrafiący podpisać się nawet nickem, nie wspominając już o prawdziwym imieniu i nazwisku. Czego się boisz, że tak się kryjesz? Pewnie konsekwencji za swoje bezczelne kłamstwa pisane łamaną polszczyzną i sianie nienawiści do demokratycznie wybranego rządu, który dba o Polskę i Polaków i nie kradnie, jak poprzedni.

Niczego „wszędzie” nie „weszę”. Od węszenia to jesteście wy, kolejne pokolenie UB. Ja zaś pracuję społecznie i załatwiając sprawy praw Mieszkańców napotykam raz po raz na korupcję, rozkradanie majątku publicznego i budżetu i na służenie obcym koncernom. To są fakty. A tam, gdzie jest korupcja, rozkradanie majątku publicznego i budżetu oraz służenie obcym koncernom, są kliki, układy i mafie. Tak to się w potocznej mowie nazywa. W języku oficjalnym są to zorganizowane grupy przestępcze.

Tak się jakoś dziwnie składa, że te zorganizowane grupy przestępcze rozkradające i sprzedające Polskę obcym agenturom, mają swoje korzenie w kołach POstkomunistycznych.

Te twoje „niezależne media”, które tak samo jak ty, łżą i manipulują na każdym kroku, są bardzo zależne od obcych interesów, bo ich właścicielami w większości są Niemcy. To rządy POstkomunistów doprowadziły do takiej sytuacji. Nigdzie więcej w Europie media nie są w obcych rękach. O tak, jakbyś wszystkie kazania na nabożeństwach w prawie wszystkich kościołach powierzył diabłowi.

Zarzucanie obecnemu rządowi, że rzekomo kłamie, to wołanie złodzieja złapanego za rękę: „to nie moja ręka”. To wy łżecie na każdym kroku, aż się belki wyginają i jest wam to codziennie udowadniane.

Sukcesy rządu Prawa i Sprawiedliwości, które liczą się każdego roku w dziesiątkach miliardów, objawiają się w zlikwidowaniu ubóstwa w Polskich rodzinach, w zlikwidowaniu szalejącego bezrobocia, czy w likwidowaniu różnych mafii okradających społeczeństwo, w odbudowie i dynamicznym rozwoju polskiej gospodarki, są dla ciebie wirtualne? Naprawdę aż tak bardzo cię pogięło w tej zgryzocie, że już nie możesz rozkradać budżetu i żyć kosztem innych?

Nie nastąpi żaden koniec rządów Prawa i Sprawiedliwości. To, co nastąpi w najbliższym czasie, to wymiana skorumpowanych sędziów i prokuratorów na uczciwych i zaraz po tym przestępcy wylądują w więzieniach.
16-10-2018 ~ Do Michałowskiego ( gość OSI) zgłoś naruszenie
A Ten dalej swoje , stary płyta ci się zacięła czy coś innego . Przestań mącić i wszędzie węszyć wszędzie kliki , układy i komunistów . W rządzie PIS mało jest tego plebsu zajmującego intratne posadki . W czyich rękach i na jakich układach są zarządzane spółki państwa! Wreszcie się lepiej do uczciwej pracy a posłowie po 65 roku życia na emeryturę! Ciebie to wali bo nie jesteś POLAKIEM!, A my tak! Zmień płytę o otrząśnij się bo powtarzasz jak mantrę TYLKO PIS I PIS! Człowieku dość waszej władzy przez 3 lata , kolejną instytucją będzie parlament europejski ,rząd i prezydent! Tego numeru nie uda się wam powtórzyć Przez wiele lat i kto by nie rządził żadna partia nie przypisała sobie tylu wirtualnych sukcesów , ba nie było nikogo kto by tak jawnie kłamał Słuchaj i oglądaj media niezależne !! !!
16-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
John Deere! To wszystko jest wynikiem całych dekad potwornych zaniedbań POstkomunistów, a szczególnie poprzedniego rządu. Żadne protesty nie są tu potrzebne, bo nowy rząd sam już dawno rozpoczął intensywne działania na rzecz polskiej wsi i polskich rolników. Zapomniałeś już, jak Postkomunistyczny rząd nazywał polskich rolników frajerami? Nowy rząd podjął już działania w kierunku znacznego podniesienia cen skupu od rolników, sprzedaży detalicznej własnych produktów przez rolników, za co poprzedni rząd karał rolników grzywnami ( !! !). Nowy rząd podjął już też działania w kierunku przejęcia przez rolników i przez państwo dystrybucji produktów rolnych i przetwórstwa spożywczego, rozprzedanego przez poprzedni rząd w ręce zagranicznych koncernów. Nowy rząd przeznaczył olbrzymie kwoty na odszkodowania dla rolników za skutki suszy. Poprzedni rząd mówił, że rolnicy powinni sami pokryć swoje straty spowodowane klęskami żywiołowymi, bo się nie ubezpieczyli.
Oczywiście, że jest to czysto polityczny protest rozpętany przez POstkomunę, która sama wpędziła rolników w matnię.
16-10-2018 ~ oławiak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Dlatego mówiłem i powtarzał będę cały czas nic się nie zmieniło dzięki Dobrej Zmianie PIS! Wszystko w koło drożeje gorzej niż z PO i SLD .Paliwa , żywność i ciągle pełno nowych podatków ,które zaczną obowiązywać od nowego roku! Teraz jeszcze prąd, gaz itd. Warunki utrzymania w Polsce są bardzo drogie a płace wcale tak nie rosną! Brakuje ludzi do pracy ?Tak bo w kołchozach nawet ukraińcy się przekonali jak się traktuje pracownika , tanią siłę roboczą .Pootwierali strefy itd , tylko po to aby mieć tańszą siłę roboczą. Który z obywateli Niemiec, Włoch, i innych państw będzie pracował za takie wynagrodzenie u siebie i w systemach czterobrygadowych. Solidarność, która obecnie nią nie jest skupia się wyłącznie na handlu , włazi w t....klerowi i dobrej zmianie i nie reprezentuje praktycznie żadnej grupy pracowniczej. Jeszce trochę i Niemcy od marca 2019 otworzą Ukrainie granicę i możliwość legalnej normalnej pracy. Założę się ,że wszystkie te zachodnie montownie za kilka lat będą szukać nowych tańszych lokalizacji i siły roboczej na wschodzie i dalej! Kto na zachodzie pracuje w niedzielę w fabrykach i zakładach jak nie Polacy! Żad cały czas próbuje mydlić oczy podczas kampanii wyborczej i obiecać wszystko co możliwe byleby tylko zagłosować na ich kandydatów. Ci co rządzą obecnie POLSKĄ doskonale wiedzą ile razy złamali konstytucje , a tych co uważają inaczej próbuje się wyciszyć, i udowodnić że są w błędzie! Żadnej dobrej zmiany nie zaobserwowałem, totalna bzdura! Jest coraz drożej i gorzej! Taka jest prawda i jestem przekonani iż większość Polaków myśli podobnie i NIE POZWOLI NA ZCENTRALIZOWANIE SAMORZĄDÓW I PODPORZĄDKOWANIE JE WAM! Nigdy nie oddam głosu na PIS !! !
16-10-2018 ~ do gościa ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Niech głosują na pikusia i mikusia tylko niech biorą pod uwagę to , że za chwilę do ich okna będzie dmuchał wiatrak, a nad głową stanie wieża z antenami , i niech wieżą że to wszystko jest nieszkodliwe. I niech trenują głupawe uśmieszki.
16-10-2018 ~ John Deere ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Protest Rolniczy w dniu 18.10.2018r w warszawie, al. Szucha- to nie Protest Polityczny jak mówi PIS. To Protest przeciw złej polityce rolnej Rządu.
Niemiecki rolnik dostaje wiecej za mleko. Konsument kupuje tam masło taniej niż w Polsce. Widzicie róznice polityki rolnej
Za 3 litry mleka rolnik ma 3,60 zł. Konsument płaci 13,10 za masło osełkowe. Do tego sprzedadza mleko 2% i smietane i tak oszukują Polaków.
Polacy płacicie za wszystko tak samo. Za wieprzowine 19zł za kg a rolnik dostaje 4.50zł za.kg
Za kurczaka 17 zł za kg a rolnik dostaje 3,20zł za.kg .
Za mięso 60 zł za kg wołowiny a rolnik dostaje 6,40zł
To kto jest oszukiwany - wszyscy Polacy ! Jednakowo płacimy w sklepach!
18 .10. 2018 r protest rolników w Warszawie .Protest ma być merytoryczny i ma na celu uświadomić konsumentów i rolników jak ważna to branża która pracuje dla całego Narodu. Rolnictwo to zabezpieczenie żywnościowe. Mafia zrobiła sobie z tego źródło dochodów oszukując cały Naród. Czas powiedzieć dość. Czas na jedność całej Polski rolników i konsumentów.
16-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Obiektywna odpowiedź, co zrobili radni jest następująca:
- znany radny od wielu kadencji BBS - ..." to jest poważny inwestor, wszystkie drzwi ma w urzędzie otwarte i nic nie zrobicie"...,
- inny radny BBS ..." głosu przewodnicząca na radzie nie udzieli "...
- radny PO ..." do mnie nie dochodzi"...
- tylko Pan Gwiazdowicz ( którego nie jestem wielbicielem) wstawił się pierwszy na radzie i zażądał dokumentów i wspierał,
- z PISu byli z p. z Ministerstwa Ochrony Środowiska.
16-10-2018 ~ obiektywny wyborca ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Do Zaodrzaka- gdzie byli twoi radni z PiS-u (Gwiazdowicz) jak trzeba było walczyć na Zaodrzu czy na sesji - pytam gdzie, który z nich zapytał kto dopuścił możliwość budowania takich konstrukcji na Zaodrzu?
Ci wasi kandydaci z Zaodrza pod szyldem partyjnym mogą tyle ile im partia pozwoli a jak partia będzie rządzić w mieście albo w koalicji to zobaczycie co te wasze radne mogą?
16-10-2018 ~ olav ( gość OSI) zgłoś naruszenie
organy administracji publicznej stoją na straży praworządności, z urzędu lub na wniosek stron podejmują wszelkie czynności niezbędne do dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego oraz do załatwienia sprawy, mając na względzie interes społeczny i słuszny interes obywateli, zobowiązane są przy tym w sposób wyczerpujący zebrać i rozpatrzeć cały materiał dowodowy. Obowiązek aktywności organu nie wyłącza oczywiście obowiązku współdziałania stron w wyjaśnianiu istotnych da sprawy okoliczności, zwłaszcza takich, których wyjaśnienie bez ich zaangażowania jest niemożliwe lub znacznie utrudnione.
16-10-2018 ~ Gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Co ty będziesz mieszkańcy są w niewiedzy ? Będa głosować na obecnego burmistrza!co ty człowieku bredzisz jak zechcą to i tak zagłosują.Co ma piernik do wiatraka.Ja np wiem że nie zagłosuje na PiS,i nie ma to żadnego znaczenia ani decyzji komisji.
16-10-2018 ~ Prośba ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Koniecznie należy opublikować treść decyzji SKO, która uchyla zaskarżoną decyzję itd. w sprawie budowy stacji bazowej telefonii komórkowej w Oławie przy ul.Nadbrzeżnej. Jeżeli mieszkańcy Oławy przed wyborami nie zostaną poinformowani co zrobili włodarze miasta wydając decyzję w powyższej sprawie będą w niewiedzy głosować na obecnego burmistrza. Proszę wrzucić do sieci treść decyzji.
15-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Na 500+ nie zabraknie, bo PiS nie pozwoli na to, żeby POstkomuna powróciła do władzy i znowu rozkradała co roku kilkadziesiąt miliardów z publicznej kasy.

Wyjście na ulicę w wykonaniu POstkomuny już było. I co? Po wielkiej mobilizacji wszystkich sił i to w czasie kampanii wyborczej, wychodzi po kilkanaście osób. Sam POstkomunistyczny beton.

To właśnie PiS, odbudowując i rozwijając zrujnowaną przez was gospodarkę, stwarza możliwości do normalnej pracy, za godziwą płacę i do zdobywania, podnoszenia kwalifikacji i do poprawiania bytu. A zasiłek rodzinny w postaci 500+ i tak zostanie, jak to jest od wielu już lat w krajach zachodniej Europy, bo wychowywanie dzieci, to też ciężka praca i duże koszty.

Za waszych rządów ludzie pracując nie mieli wystarczającego wynagrodzenia do normalnego życia. Rząd PiS to zmienił. Płace wzrosły i dalej rosną.

Nikt nie emigruje z ojczyzny, daleko od rodziny, od przyjaciół, jeśli nie zostanie do tego zmuszony, albo przez zagrożenie zdrowia i życia, albo przez brak normalnie płatnej pracy na miejscu. Każdy, kto musiał wyjechać z Polski, tęskni i wróciłby natychmiast, gdyby ustały powody, dla których musiał wyjeżdżać. Jeszcze jedna kadencja rządów PiS w Polsce i rządów Merkelowej w Niemczech i sytuacja się odwróci. Niemcy będą emigrować do Polski.

Do Brexitu doprowadziła buta, zachłanność i chciwość elit brukselskich, sterowanych z Berlina i wspieranych z Moskwy. Jeśli ktoś uważa, że to ja doprowadziłem do Brexitu, to mnie chyba jednak trochę przecenia.

Masz rację, ludzie potrzebują spokoju i stabilizacji, a nie oszołomstwa. Rząd PiS zapewnia ludziom spokój, bezpieczeństwo i stabilizację, a nawet rozwój, a ty zapewniasz oszołomstwo.

Widać, że toniecie i łapiecie się brzytwy, stąd te wściekłe ataki na rząd PiS, stąd mowa nienawiści i wylewanie jadu na PiS, nawet do wykorzystywania hitlerowskich plakatów do siania nienawiści do PiS włącznie. To już wasz koniec. Polska będzie się teraz dynamicznie rozwijać i rosnąć w potęgę, a wy jesteście już na śmietniku i zaczynacie się powoli rozkładać, stąd ten smród.
15-10-2018 ~ REX ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko Gioconda z Nadbrzeżnej !! !! !! !! !
I drżyjcie narody :) :) :) :)
15-10-2018 ~ Do Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Rzeczywistości nie zakrzyczysz a ludzie jak zabraknie na 500+, to część z tych która je pobiera pierwsza wyjdzie na ulicę i obali rządy PISu. Bo ludziom powinno stworzyć się możliwości do normalnej pracy, zdobywania i podnoszenia kwalifikacji a tym samym do poprawiania swojego bytu. I doskonale o tym wiesz, tylko Twoim celem jest sianie fermentu i populizmu. Nie będę się odnosił do wielu bzdur, które tutaj wypisujesz bo szkoda mi na kogoś takiego czasu ,ale co do Polaków którzy wyjechali to myślisz że nagle powrócą? Nie bądź śmieszny. Ludzie wyjeżdżają bo są takie możliwości, są możliwości kształcenia się i pracy zagranicą, zamieszkania tam gdzie się komu podoba i dlatego ludzie emigrują. Owszem na początku zaraz po wejściu była to głównie emigracja zarobkowa, ale dzięki temu masz teraz 5% bezrobocie. Choć faktycznie statystyki są tylko papierowe bo obejmują dane z UP a wiele osób nawet się nie rejestruje. Tacy jak ty doprowadzili do Brexitu. Gdybyś stanął przed polakami, którzy przez brexit będą zmuszeni do powrotu i przedstawił im swoje bzdurne teorie to tak by ci skopali d..pe, że nie pisałbyś więcej takich dyrdymałów. Ludzie potrzebują spokoju i stabilizacji a nie oszołomstwa. Zrób coś z tym gwoździem, bo musiał mocno zardzewieć.
15-10-2018 ~ Wiadron ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Moja Ty Odro
rzeko kochana
zabierz ze sobą
tego .............
Niech zobaczymy
go hen w oddali,
z elektromagnetycznymi falami.
15-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Mariusz Łucziewicz jest naszym kandydatem na burmistrza, tylko temu człowiekowi można ufać. Dotychczasowi panowie nadają się: I - na prezentera, a II do sprzedawania gwoździ.
Drodzy Mieszkańcy Oławy, nie możecie już zaufać obecnym - bo pewnego pięknego ranka się obudzicie, a nad Waszymi głowami wyrośnie stacja bazowa telefonii komórkowej o mocy ponad 73 000 W i okaże się że nie macie takich sąsiadów jak Jolanta Górska, czy Michał Humeniuk.
I co wówczas !?
A inwestor Wam podpowie ..."możecie się wyprowadzić"...
Nie udzielą Wam głosu na posiedzeniu Rady, żeby ..............
Proszę Państwa wybory to nie żarty !! !! !
Górska i Humeniuk mieszkają na Nadbrzeżnej nie mieszkają na Zwierzyńcu, czy w Nowym Otoku?!
Dlaczego tak cichutko w sieci ?!
Nic nie piszą o decyzji SKO.
15-10-2018 ~ tylko fakty się liczą -stop głupocie ( gość OSI) zgłoś naruszenie
....,,Bełkot, bełkot, bełkot i „kreatywna” księgowość" ....Wszyscy wiemy kto się kryje pod anonimowym nickiem ,bo nie ma wstydu aby się podpisać i przyznać do błędu.
Gość ma nieźle zryty beret i należy go ignorować, bo to nie jest poważny kompan do dyskusji. Jak można krytykować przedstawione fakty o zadłużeniu jeśli są to dane Ministerstwa Finansów .
.... Załganą POstkomunistyczną propagandą - Jak można oczerniać organ państwowy który upublicznia stan finansów państwa?
....... Prawda jest Jedna. Od roku 2017 dług publiczny w Polsce zaczął maleć, podczas, gdy wcześniej ustawicznie rósł ? Gościu inaczej do ciebie nie dotrze - są trzy prawdy: święto prawda, tys prawda i gówno prawda według ks. Józef Tischnera .,Ha,ha, ha - Jak daleko można posunąć się w głupocie i niewiedzy aby ciągle kadzić to samo.
Apeluje o rozwagę do internautów , ignorujcie jego komentarze , nie dajcie się wkręcić , naprawdę nie warto.
15-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Od razu widać, że to pisze jakiś rozbójnik (Alibaba). Głupi, zapyziały i załgany POstkomuszy hejterze! Gdzie ty żyjesz? Na bezludnej wyspie? Nie widzisz, co się w Polsce dzieje po pogonieniu POstkomunistycznej mafii od władzy? Podrzucimy ci na tę bezludną wyspę dobrą lunetę, to zobaczysz, że rozprzedawana za marne grosze i zwijana gospodarka jest odbudowywana i dynamicznie się rozwija, zobaczysz, że ludziom, tym bardziej tym wychowującym dzieci, żyje się znacznie lepiej, zobaczysz, że POstkomunistyczne mafie nie kradną już setek miliardów z budżetu, zobaczysz, że sędziowie z esbeckiego nadania wędrują na zieloną trawkę, zobaczysz, że nowy rząd reprezentuje interesy wszystkich Polaków, a nie tylko POstkomunistycznej mafii, jak poprzedni rząd, zobaczysz, że zachodnie koncerny nie doją już Polski, jak za poprzedniego rządu.

Pewnie skorzystałeś w 2015 roku z tratwy ratunkowej PO, czyli z .Nowoczesnej, ale tratwa była do d..y i zatonęła, a ciebie wyrzuciło na bezludną wyspę i nie teraz wiesz, co się dzieje na kontynencie. Prawo i Sprawiedliwość ma dziś jeszcze większe poparcie w społeczeństwie, niż miało w chwili przejmowania władzy. Wiesz dlaczego? G…o wiesz, bo siedzisz na bezludnej wyspie i żyjesz tylko wspomnieniami mafijnych rządów PO/PSL. Poparcie wzrosło dlatego, że PiS spełnia wszystkie swoje obietnice wyborcze, czego do tej pory nie robił nikt. Dlatego POstkomuna już nigdy nie wróci w Polsce do władzy, a w samorządach też będzie sukcesywnie tracić władzę, bo ludzie nie żyją na bezludnej wyspie, jak ty i widzą, co się dzieje.

Pozdrów twoich 40 rozbójników i powiedz im, że niech lepiej nie wracają na ląd, bo wylądują w pierdlu, gdzie zawsze było ich miejsce.
15-10-2018 ~ Alibaba ( gość OSI) zgłoś naruszenie

Co takiego Pis ? Bo z tego co pamiętam to głównie tworzy etaty i miejsca pracy dla swoich członków.Zarzucali nepotyzm, kolesiostwo PSL i PO. Wygrali, bo miało być lepiej, uczciwiej, przejrzyściej. Dzisiaj ta zmiana pokazuje już jawnie swoją arogancję względem wyborcy, pokazuje niekompetencje, amatorszczyznę i zwykłą chciwość.Nie ma u nich miejsca na przyzwoitość, taką ludzką, na profesjonalizm. Kupili głosy pustą teczką Szydło i kłamliwymi obiecankami.
15-10-2018 ~ Robotny ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Drogi „Bezrobotny”. Skąd wiesz, że konkurent, który został zatrudniony, nie miał lepszych kwalifikacji od twoich? Miałeś dostęp do jego aplikacji? Jakim cudem? Nie siej nienawiści na podstawie twoich przypuszczeń bez pokrycia. Jeśli jesteś dobrym fachowcem, z pewnością dostaniesz dobrą pracę, zgodną z twoimi kwalifikacjami. Nie zawsze dostaje się pracę za pierwszym podejściem. Nie wiedziałeś o tym?
15-10-2018 ~ Bezrobotny ( gość OSI) zgłoś naruszenie
" 5% bezrobocia jest normalną stopą w najbardziej rozwiniętych i najbogatszych krajach, bo obejmuje jedynie tych, którym nie chce się pracować"
Wysłałem aplikacje na stanowisko zgodne z moimi kwalifikacjami do jednej z instytucji a niestety moja aplikacja nie przeszła bo pracę dostał asystent wrocławskiego posła partii rządzącej w kraju.
Nieważne zatem co umiesz ale ważne czyim jesteś kolegą
15-10-2018 ~ do Michałowskiego ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Pisowski bełkot , który mam nadzieję już nie długo się skończy po przegranych z KRETESEM wyborach samorządowych potem do Europarlamentu i na tym będzie koniec bo do naszego parlamentu już się wykończycie totalnie i będziecie mieli poparcie niższe niż np.SLD
15-10-2018 ~ do wazeliny i "faktów" ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Bełkot, bełkot, bełkot i „kreatywna” księgowość a’la Rostowski, połączona z załganą POstkomunistyczną propagandą. Prawda jest Jedna. Od roku 2017 dług publiczny w Polsce zaczął maleć, podczas, gdy wcześniej ustawicznie rósł. Źródło: Ministerstwo Finansów (bez kłamcy Rostowskiego „piniendzy nie ma i nie będzie”. Pieniądze w budżecie są i będą na wszystko, bo Prawo i Sprawiedliwość rozbiło POstkomunistyczną mafię, która ukradła z budżetu kilkaset miliardów, a ponadto PiS rozwija gospodarkę, którą POskomuniści zwijali. Koniec. Kropka.

5% bezrobocia jest normalną stopą w najbardziej rozwiniętych i najbogatszych krajach, bo obejmuje jedynie tych, którym nie chce się pracować. Zatem prawdziwego bezrobocia nie ma. Wręcz przeciwnie, brakuje rąk do pracy, bo POstkomunistyczna mafia wygnała z kraju 3 miliony wykwalifikowanych Polaków.
15-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Wielbicielu Korwina Mikke, który wychwala Putina! Mimo rzeczywiście ciężkiej pracy Polaków całymi dekadami, nic z tego nie wychodziło, bo efekty tej pracy rozkradała POstkomunistyczna mafia, która rządziła Polską do 2015 roku. Dopiero zmiana rządu spowodowała rozkwit gospodarki i naprawę finansów publicznych. Rząd PO/PSL zatykał dziury w rozkradzionym budżecie naszymi miliardami z OFE, a mafia dalej kradła setki miliardów, ale to się skończyło trzy lata temu.

Wejście do UE dało nam przede wszystkim „przywilej” bycia niemiecką kolonią i dojenia naszej gospodarki przez niemieckie koncerny, ale to się skończyło z chwilą przejęcia władzy w Polsce przez Prawo i Sprawiedliwość. Teraz jesteśmy faktycznie równorzędnym partnerem w UE, a nawet przejmujemy inicjatywę w rozwiązywaniu ważnych problemów UE, stworzonych głównie przez rząd Niemiec.

Miliony młodych, wykształconych na polskich uczelniach Polaków, musiało wyemigrować do pracy za granicą, zostawiając swoje rodziny, przyjaciół i całe swoje środowisko, bo POstkomunistyczne rządy PO/PSL były na usługach zachodnich koncernów i tworzyły w Polsce tylko tanie miejsca pracy dla różnych montowni zachodnich koncernów. Ty to nazywasz przywilejem wynikającym z wejścia do UE?
15-10-2018 ~ Do Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
"W ciągu tylko trzech lat rządów PiS Polska awansowała do elitarnego klubu 25 krajów rozwiniętych, ratingi zostały podniesione do klasy A, dług publiczny maleje, mafie gospodarcze rozbite, bezrobocie praktycznie zlikwidowane,(…)".
Chłopie o czym Ty piszesz?. Czy Ty masz zielone pojęcie w ogóle czy tylko hejtujesz dla hejtu.
Efekt wzrostu gospodarczego, spadek bezrobocia i tego wszystkiego o czym piszesz to efekt co najmniej dekady ciężkiej pracy POLAKÓW a nie żadnych rządów a już z pewnoscią nie PISu. Ponadto to efekt korzystania z przywilejów jakie dało nam wejście do UE !! !. Miliony już Polaków pracuje obecnie zagranicą, do kraju wracając na wakacje lub starość.
Chłopie czy Ty jak to powiedział kiedyś Korwin Mikke cyt. "masz gwoździa w mózgu"?.


15-10-2018 ~ DO Gutka i bez wazeliny! ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Macie niestety ludzie rację , już to napisałem . Niestety propaganda oszołomów działa nadal . Propaganda PISOWSKA. Wszystko obiecać mogą, nawet to że gruszki wyrosną na wierzbie! Ja nie wiem jak można być tak ślepym i nadal ufać ludziom którzy jawnie oszukują i dzielą społeczeństwo! Dla mnie kandydat z takiego ugrupowania nie jest godny zaufania niestety! Ubzdurali sobie jakieś układy , betony itd, a sami są nie lepsi! Żadna dobra zmiana , tylko DOJNA I WYMIANA NA SWOICH LUDZI NA STOŁKACH W CELU SCENTRALIZOWANIA POLSKI! Nie uda wam się to niestety!
15-10-2018 ~ bez wazeliny trzymajmy się faktów ( gość OSI) zgłoś naruszenie
A, dług publiczny maleje................ ?bezrobocie praktycznie zlikwidowane? a tu na sierpień 2018r. jak podaje GUS 5,8% do 0% to ho.ho.ho!
Z jakich źródeł gościu korzysta , bo ja z wiarygodnych finansowych ( nie podam nazwy- RODO) które opierają się na danych ministerstwa finansów.
Dług publiczny Polski wzrósł o ponad 27 mld zł w 3 miesiące. Państwowy dług publiczny na koniec I kwartału 2018 roku wyniósł ponad 989,1 mld zł. To o ponad 27 mld zł więcej niż na koniec ubiegłego roku - poinformowało Ministerstwo Finansów. "Państwowy dług publiczny (PDP, zadłużenie sektora finansów publicznych po konsolidacji) na koniec I kwartału 2018 r. wyniósł 989 mld 179,3 mln zł, co oznaczało wzrost o 27 mld 360,5 mln zł (+2,8 proc.) w stosunku do końca 2017 r." - podał resort finansów. MF wyjaśniło, że zmiana PDP w I kwartale 2018 r. była wynikiem: wzrostu zadłużenia podsektora rządowego o 28 mld 718,7 mln zł (3,2 proc.), w tym zadłużenia Skarbu Państwa po konsolidacji o 28 mld 780,6 mln zł (3,2 proc.); spadku zadłużenia podsektora samorządowego o 1 mld 358,4 mln zł (minus 2,0 proc.), w tym jednostek samorządu terytorialnego i ich związków o 1 mld 403,1 mln zł (minus 2,1 proc.); wzrostu zadłużenia podsektora ubezpieczeń społecznych o 0,3 mln zł (0,4 proc.). Zgodnie z komunikatem zadłużenie sektora finansów publicznych przed konsolidacją wyniosło na koniec I kwartału 2018 r. 1 bln 33 mld 253,8 mln zł, co oznaczało wzrost o 21 mld 740,3 mln zł (2,1 proc.) w porównaniu z końcem 2017 r."W I kwartale br. umorzono pozostałą część pożyczek (7,2 mld zł) udzielonych Funduszowi Ubezpieczeń Społecznych z budżetu państwa - stąd znacząco mniejszy przyrost nieskonsolidowanego zadłużenia sektora finansów publicznych niż długu skonsolidowanego" - wyjaśnia MF. "Dług sektora instytucji rządowych i samorządowych (dług EDP) stanowiący jeden z elementów kryterium fiskalnego z Maastricht wyniósł na koniec I kwartału 2018 r. 1 bln 29 mld 10,9 mln zł i wzrósł o 25 mld 633,7 mln zł (+2,6 proc.) w stosunku do końca 2017 r." - dodano. Relacja PDP do PKB w 2017 r. wyniosła 48,5 proc. (minus 3,4 pp. w porównaniu z 2016 r.), a relacja długu EDP do PKB w 2017 r. wyniosła 50,6 proc. (minus 3,6 pp. w porównaniu z 2016 r.).
15-10-2018 ~ Do Gutka ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Gutek ma rację taka jest prawda,a nienawiść to sieje PIS i zapłaci za to !Masz chłopie rację sianie pisowskiej Propagandy w Tvpis i statystyki które oszukują brawo Gutek .
14-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Ej! Gutek! Co ty za brednie tu wypisujesz? W ciągu tylko trzech lat rządów PiS Polska awansowała do elitarnego klubu 25 krajów rozwiniętych, ratingi zostały podniesione do klasy A, dług publiczny maleje, mafie gospodarcze rozbite, bezrobocie praktycznie zlikwidowane, wszystkie wskaźniki gospodarcze wykazują dynamiczny wzrost, podatki dla polskich przedsiębiorców gwałtownie maleją, a ty piszesz o złej polityce ekonomicznej? Jesteś z Radia Jerewań? Czy może z KGB? A może od Merkelowej? Siejesz tylko nienawiść do PiS, bo nie możesz już rozkradać majątku publicznego i budżetu. Taka jest prawda.
14-10-2018 ~ Gutek ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Te "dobre zmiany" dotyczą tych, którzy na tym zyskują. Nie dotyczą, narodu, jako całości, bo na tym traci. Zła polityka ekonomiczna, a raczej jej brak, sprowadza podatnika na dno. Obecny rząd niestety nie likwiduję układu, a wymienia pionki na szachownicy. Gra jest ta sama. Nepotyzm partyjniacki i kolesiostwo vide starostwo i kadry np. przegrana wójt z PSL - sekretarz starostwa, pani z SLD -dyrektor DPS itp.
Tak utrzymanie stolka starosty kosztuje olawski PiS
14-10-2018 ~ Marek ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Układ oławski rządzi i dzieli miedzy swoimi wysokie stołki np. ostatnio w starostwie :
Zarząd Powiatu w Oławie informuje, że w wyniku ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Oławie do zatrudnienia wybrana została Pani Joanna Kruk-Gręziak zamieszkała w Oławie.

14-10-2018 ~ wyborca ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Naszym obowiązkiem jest obrona samorządności przed szantażem i centralizacją .Nie będziemy głosować na tych którzy chcą zawrócić Polaków do (czasów minionych),kiedy państwo było scentralizowane.Zadaniem ludzi,którzy Polsce dobrze życzą jest obrona samorządności przed tymi tendencjami które możemy obserwować ,a które oznaczają centralizację państwa polskiego,ograniczenie samorządności czy wręcz zmonopolizowanie samorządów o jakich słyszymy (jak wybierzecie PIS,to dostaniecie pieniądze, a jak nie wybierzecie ludzi z PIS,to będziecie mieć kłopoty)To jest zaprzeczenie i zniweczenie tej wielkiej idei z lat 90,która jest sukcesem Polski.Nie wszystkim trzeba centralnie sterować .Niestety wam PISOWCOM , nie można dać samodzielnej władzy .Mam nadzieję,że Oławianie nie dadzą się kolejny raz nabrać . Głosowałem dwukrotnie na PIS, niestety widząc co dzieje się na szczeblu centralnym i jaka zakłamana jest kampania PIS , tym razem nie zasługują na moje poparcie i myślę że innych też !! !
14-10-2018 ~ Lew ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko Mariusz Łuczkiewicz może wprowadzić zmiany w Oławie. Tylko Mariusz może przeprowadzić audit personalny i odmienić funkcjonowanie urzędu.
Mariusz popieramy Twoją kandydaturę, a innym już dziękujemy i robimy pa pa pa i na boczny tor !! !!
14-10-2018 ~ do Adama ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Ani PiS ani PO nie zdobędą większości , tylko po wyborach będą się dogadywać kto z kim wejdzie w koalicję. To jest kompletne zaprzeczenie demokracji że to politycy wybierają starostę a nie wyborcy. Żaden z nich nie zasługuje być starostą, jeden był już 2 razy, no a drugi sorry Winetou - bez komentarza! :* :-/ ;(
14-10-2018 ~ Adam ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Prawdziwi liderzy: Platformy Obywatelskiej Roman Kaczor i PiS Zdzisław Brezdeń startują z pierwszego miejsca do powiatu. Nowa ordynacja wyborcza nie pozwala startować do miasta i do powiatu, jak to było w 2014. W tych wyborach to jest bitwa, która nikt nie widzi. Kto będzie starostą?
14-10-2018 ~ Też mieszkam na Zaodrzu ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Jakich wszystkich ulic, niech ktoś mówi za siebie . Z jakich to innych ulic wyborcy tłumnie chcą głosować na kandydata PIS? Właśnie że przeciwnie nie wszyscy mieszkańcy są za pisem. Odwrotnie a żebym nie był gołosłownym już niedługo przekonamy się jak cudownie Oławianie jego popierają .W drugiej turze o ile dojdzie do niej widzę kandydata Nowej Prawicy kontra PO, lub BBS. Proszę pisać w swoim imieniu a nie siać propagandy wyborczej
14-10-2018 ~ Olo ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Mariusz Łuczkiewicz i Bartosz Gawlas, tylko Oni są godni Uwagii , BBS to lokalny beton zakorzeniony u władzy od lat, pozostawienia burmistrza od nich , to dalsze wznocnienie tego układy, a PO ? Dajmy sobie spokój, najsłabszy kandydat to własnie od nich.
14-10-2018 ~ gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Kompromitacją mieszkańców byłaby obecnośc w II turze kandydatki z PO.
14-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko Mariusz !! !! !!
14-10-2018 ~ mieszkaniec ( gość OSI) zgłoś naruszenie
W Oławie zostanie układ, bo PiS lokalny jest dogadany z BBS wzamian za poparcie dla kandydata na Posła.
Dyskusja niepotrzebna, bo Pis juz zrobił swoje i wygra BBS. Chyba ,że ludzie spoza układu pójda na wybory i zagłosują na p. Gawlasa. Wówczas "pasnik " oławski czyli np. miejskie spółki dla kolezanek i kolegów się skończą.
14-10-2018 ~ chrobrego ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Jakiej sitwy , jaki samozwańczy! Jest demokracja!. wolność słowa i wolne media! Ludzi którzy są przeciwnikami PISU, jest wiele w Oławie . Mam nadzieję ,że za tydzień będzie po herbacie i w drugiej turze , bo moim zdaniem będzie, ale bez PIS !! !
14-10-2018 ~ Też z Chrobrego ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Samozwańczy przedstawiciel Chrobrego nie chce w Oławie władzy PiS, która nie pozwala rozkradać naszego majątku i naszego budżetu i która dba o mieszkańców i tępi skorumpowane sitwy. Stąd ten jadowity nienawistny komentarz.
14-10-2018 ~ Chrobrego ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Mimo iż kandydat jest Z PIS Z Chrobrego,to gwarantuje bardzo dużo ludzi nie zagłosują na PIS.To że jest poza układem jak sadzsądzicie to mało ważne . Nie zagłosujemy na ka samondydata którego przedstawicielem jest sekta która za wszelką cenę próbuje dopchac się do władzy lokalnej.Jego główny naczelnik wysługujący się ludźmi łamie nagminnie konstrukcje i twierdzi że tak ma być i tylko on ma rację. Nie dla PiS w Oławie nie chcemy takiego burmistrza
14-10-2018 ~ aron ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Na pewno nie zagłosuję na oławski PiS z Brezdeniem i Gwiazdowiczem, osobiście zagłosuje na pana Gawlasa i kandydatów z jego listy i wam też tak sugeruję.
14-10-2018 ~ wyborca ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Wszyscy moi znajomi planują głosować na Pana Gawlasa i jego komitet, tak jak się orientowałem ma bardzo duże szanse na drugą turę.
14-10-2018 ~ Zenek ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Brawo Mariusz !! !! !! !! !! !! !!
14-10-2018 ~ Jolka ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Proszę Państwa, naszym zdaniem godnym polecenia na Burmistrza Miasta Oławy jest p. Mariusz Łuczkiewicz. Jest człowiekiem rzetelnym, sumiennym, i pracowitym. Ponadto nie jest skażony żadnymi układami. Taki człowiek daje pewną gwarancję, że w Oławie zapanuje porządek, będzie przestrzegane prawo, zostanie wymieniona kadra w urzędzie na fachowców i ludzi wiarygodnych.
Zagłosujmy na tego pana.

Mieszkańcy ulic: Oleśnicka, Bażantowa, Orla i inne.
14-10-2018 ~ Do obywatela kolejnego pokolenia UB ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Przecież wyraźnie napisałem, że w każdej chwili mogę przenieść się na stałe do Polski, co wiąże się z odzyskaniem obywatelstwa polskiego. Twoja skandaliczna pisownia świadczy o tym, że nie jesteś Polakiem. Twoje „poglądy” też świadczą o tym, że nie jesteś Polakiem, przy czym złodziejstwo, oszustwo i służenie obcej agenturze, to nie są żadne poglądy, lecz przestępstwa. Działanie na szkodę Polski i Polaków, to też nie jest pogląd, czy inne zdanie, lecz zwykły ordynarny sabotaż.

Komuniści, którzy skazywali niewinnych ludzi, są jeszcze dziś u władzy, ale nie w rządzie i nie w Zjednoczonej Prawicy, lecz w sądach, a szczególności w Sądzie Najwyższym i w Naczelnym Sądzie Administracyjnym. Dlatego trzeba ich posłać do więzień.

Piotrowski nigdy nie był i nie jest sędzią. Był człowiekiem opozycji w komunistycznej prokuraturze i działał w obronie opozycjonistów. Naucz się POstesbecki pomiocie historii prawdziwej, zgodnej z faktami, a nie tej z komunistycznych kursów partyjnych.

Takie zmanipulowane i ogłupione przez komunistów i POstkomunistów debile, jak ty, wrzeszczą histerycznie, że PiS „demoluje „ Polskę, podczas, gdy PiS naprawia i rozwija Polskę, czego efektem już po trzech latach rządów jest międzynarodowe uznanie, poprzez przeniesienie Polski do koszyka krajów rozwiniętych i podniesienie ratingu do grupy A. Bezrobocie praktycznie zlikwidowane, mafie rozkradające budżet i majątek publiczny w większości rozbite, poziom dochodów ludności pnie się gwałtownie w górę, przemysł rozwija się w zawrotnym tempie, dług publiczny maleje itd. itd. Ale taki załgany Postkomunistyczny troll pisze, że to „demolka”.

Jeśli już chcesz użyć takiego określenia, to pasuje ono do tego, co rząd robi dziś z mafiami, korupcją i POstkomunistycznymi układami. To jest faktyczne „demolowane” i tak trzeba.

Rolf Michałowski
13-10-2018 ~ Do Rolfa ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko,że jeszcze musiał byś mieć obywatelstwo POLSKIE !! !! , i mieć czynne prawo wyboru! Skoro nie mieszkasz w Polsce na stałe itd, itp , nie uważaj się za głos narodu i suwerena tępiącego komunistyczną mafię. To czy ktoś pisze poprawnie , czy nie stylistycznie , gramatycznie itd,jest dla mnie mało istotne! Ważne jest to ile jest prawdy w tym wszystkim. Mało tego a komuniści , którzy skazywali niewinnych ludzi są teraz u władzy , to jest dobre? Człowieku Piotrowicz ,następny młodzieniaszek dobrej zmiany to Terlecki , a prezes PIS, co oni nie oni nie powinni już dawno być na emeryturze . Kolejny to Kuchciński itd ,itd Im wolno , ale nie sędziom po 65 roku życia bo są nie wydajni i chorują. Człowieku wszyscy i tak odpoweiedzą ,z tą demolkę Państwa POLSKIEGO . Nie mogę już jadu tego ich słuchać , tylko my , i koniec ! Zapomnij , odpocznij i opamiętaj się a my nie pozwolimy zniszczyć naszego miasta przez niby to młodych ich kandydatów , którzy i tak wystawieni są na pożarcie!Kogo mieli wystawić!
13-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
„Oławiak” znowu dał popis kaleczenia języka polskiego. Jak w polskich sprawach może publicznie wypowiadać się ktoś, kto nie potrafi poprawnie pisać po polsku? Bełkot, bez ładu i składu, z błędami już nie tylko stylistycznymi i gramatycznymi, ale ortograficznymi. Żadnej treści, tylko chamski atak na Prawo i Sprawiedliwość (bo PiS nie pozwala rozkradać publicznego majątku i budżetu) i atak na moją osobę, bo wygarniam prawdę POstkomunistycznej mafii, a mafiosów nazywam po imieniu.

Co do Warszawy, to prawda jest taka, że władzę sprawuje tam mafia i to już od kilkunastu lat, która nakradła ponad 21 miliardów z publicznego majątku i prawie jeszcze raz tyle z budżetu. Jeśli ta mafia, czyli PO/PSL/SLD i ich wszelkie POstkomunistyczne i POstesbeckie przybudówki, wygra te wybory, to jasnym jest, że rząd Zjednoczonej Prawicy nie da tej mafii ani grosza z budżetu państwa, bo go znowu rozkradną. Tak powinien zachować się każdy rząd, który dba o publiczne, czyli o nasze pieniądze. Nie jest to zatem żaden szantaż, jak histerycznie wrzeszczy POstkomunistyczna tłuszcza, lecz logiczne postępowanie uczciwego i dobrze gospodarującego rządu.

Co do mojej skromnej osoby, to nigdy nie startowałem w żadnych wyborach samorządowych i nie mam zamiaru tego zmieniać. Jestem skromnym społecznikiem i publicystą i nie mam zamiaru pchać się na żadne urzędy, tym bardziej, że, mimo podeszłego wieku, jestem jeszcze czynny zawodowo. Poza tym, będąc już po siedemdziesiątce i mając zdrowie mocno nadszarpnięte, nie podołam pracy w samorządzie, która wymaga dużo siły, jeśli ktoś tę pracę traktuje poważnie. Mieszkanie na stałe w Niemczech nie jest tu żadną przeszkodą, bo w każdej chwili mógłbym przenieść się na stałe do Polski.

Popieram Prawo i Sprawiedliwość, bowiem tylko ta formacja polityczna działa na rzecz wszystkich Polaków, na rzecz Polski, na rzecz dynamicznego rozwoju gospodarki i na rzecz udziału całego społeczeństwa w zyskach płynących z rozwoju gospodarczego. WSZYSTKIE pozostałe formację polityczne i ich różne satelity, działają wyłącznie na rzecz swoją własną i niewielkiej grupy uprzywilejowanych cwaniaków, najczęściej przestępców.

Ponadto, dopóki żyję, będę tępił POstkomunę, bo to najgorsza zaraza niszcząca Polskę, siejąca korupcję, ziejąca nienawiścią do wszystkich chcących elementarnej sprawiedliwości społecznej i do wszystkich demaskujących złodziejstwo i oszustwa POstkomunistów. „Oławiak” jest typowym przedstawicielem sługusów POstkomuny, czyli ludzi o moralności i rozumie wszy łonowej.
13-10-2018 ~ mieszkańcy Nadbrzeżnej ( gość OSI) zgłoś naruszenie

Takie osoby jak ELA WOJDYŁA są nam potrzebne w SAMORZĄDACH
ZAPRASZAMY na Bieg Dla Chorych Na Raka MEMORIAŁ ELI WOJDYŁY w niedzielę o 11.00
szczegóły na stronach.
ELU będziemy biegli dla IZY KAWAŁKO.
12-10-2018 ~ Rex ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Cóż, Mona Lisa, ludzie nazwali cie Mona Lisa. Jestes jak pani z tajemniczym usmiechem............
Mona Lisa
12-10-2018 ~ Leonardo ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Gioconda się uśmiecha :) :) :) :)
Inwestorowi zostanie duża skrzynka na zasilanie urządzenia wielkiej mocy
i........ ,
i uśmiech Giocondy.
:) ;) ;) ;) ;) ;)
12-10-2018 ~ obiektywny ( gość OSI) zgłoś naruszenie
dobra, czyli kto jest winny? Chyba jednak urząd, bo jak już wpłynął tam wniosek /pismo o wydanie tej decyzji środowiskowej to wszyscy siedzieli cicho. Dopiero po protestach mieszkańców poszło pisemko do Orange, a gość z Wrocławia już sobie skrzynkę elektryczną pod maszt postawił. Bo to co stoi pod drzewem koło jego firmy to jest typowa duża skrzynka na zasilenie urządzenia wielkiej mocy czyli zapewne tego masztu.
12-10-2018 ~ mieszkańcy Nadbrzeżnej ( gość OSI) zgłoś naruszenie

DZIĘKUJEMY MIESZKAŃCOM OŁAWY

Szanowni Mieszkańcy Oławy
pragniemy serdecznie podziękować Państwu za zdecydowane i jednoznaczne poparcie naszego sprzeciwu wobec planowanej realizacji budowy stacji bazowej telefonii komórkowej /w skr. SBTK/ w Oławie przy ulicy Nadbrzeżnej.
Dokonujący się na naszych oczach postęp cywilizacyjny między innymi w wyniku rozwoju nowych technologii niesie za sobą również nowe nikomu nieznane wcześniej zagrożenia. Uświadomienie sobie tych zagrożeń nie jest sprawą prostą. Jednak warto zagłębiać się w nowe problemy, przeprowadzać analizy, rozmawiać. Nasz przypadek pokazuje jak brak dialogu urzędników z mieszkańcami doprowadza do niepotrzebnych konfliktów. Do dzisiaj nie możemy zrozumieć dlaczego zgodnie z obowiązującym prawem nie powiadomiono 16-stu właścicieli nieruchomości, które zostały wskazane przez inwestora tj. Orange w dołączonej karcie informacyjnej przedsięwzięcia jako te nieruchomości na które będzie w bezpośredni sposób oddziaływać to przedsięwzięcie. Nie dano nam żadnej szansy wypowiedzenia się na wstępnym etapie postępowania mimo naszych słownych i pisemnych interwencji wobec decyzji pracowników Urzędu Miejskiego zajmujących się tą sprawą. W wyniku takiego zachowania urzędników oprócz trybu postępowania administracyjnego /złożyliśmy stosowne odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu/ zdecydowaliśmy się uruchomić lokalny ruch społeczny.
W wyniku naszej determinacji , wykonaniu ogromnej pracy ,przeprowadzeniu wielu rozmów z mieszkańcami i zebraniu 2179 głosów poparcia dla naszej inicjatywy oraz przeprowadzeniu analiz wykonanych przez znawców zagadnienia, odnośnie oddziaływania SBTK , z różnych stron kraju dzisiaj jesteśmy w 100% pewni, że ta inwestycja w tym miejscu będzie w sposób znaczący oddziaływać na środowisko i ludzi. Ta konkretnie stacja bazowa o takich mocach powinna być posadowiona przeszło kilometr od miejsc mieszkalnych. Po raz kolejny oświadczamy, że nie jesteśmy przeciwnikami nowych technologii i budowy stacji bazowych telefonii komórkowych, ale przy tego typu inwestycjach we wstępnym postępowaniu administracyjnym należy przeprowadzić szczegółową analizę oddziaływania takiej stacji na środowisko i mieszkańców. Od przeprowadzenia takiej właśnie analizy odstąpił Burmistrz Miasta Oławy w Decyzji z dnia 11czerwca 2018 dotyczącej umorzenia postępowania o środowiskowe uwarunkowania na realizację tego przedsięwzięcia.
Jesteśmy wdzięczni za wsłuchanie się w przedstawiony przez nas problem, który nie dotyczy tylko mieszkańców Zaodrza i oś. Chrobrego wraz z przyległymi ulicami, ale wszystkich mieszkańców miasta i powiatu oławskiego, bowiem okazało się, że w naszym mieście i powiecie nie ma żadnej kontroli nad stawianiem stacji bazowych telefonii komórkowej
co zostało potwierdzone w piśmie z dnia 18.07.2018r. (UA.1431.3.2018) stanowiącym odpowiedź Urzędu Miasta na nasze zapytanie z dnia 06.07.2018 odnośnie: ilości i miejsc położenia wszystkich SBTK zlokalizowanych na terenie miasta Oława; ilości anten znajdujących się na każdej stacji bazowej, ich maksymalnych mocy EIRP, azymutów i kątów nachylenia oraz mocy w danym azymucie. W odpowiedzi na te pytania czytamy cyt.: „Urząd Miejski w Oławie nie jest w posiadaniu powyższych danych, ani też tutejszy Urząd nie prowadzi ewidencji stacji bazowych ani też anten”.

Dzisiaj wiemy, że nie jesteśmy sami i razem musimy podjąć działania, które pozwolą nam zminimalizować skutki sztucznego promieniowania elektromagnetycznego. Mamy prawo, do życia w warunkach bezpiecznych, bez narażenia na wysoki poziom elektroskażenia , który nie jest bez znaczenia i ma wpływ na zdrowie nasze i przyszłych pokoleń.
Nie ulega wątpliwości, że sztuczne pole elektromagnetyczne jest szkodliwe i dlatego też w obowiązujących ustawach są wskazane normy.
Według nas należy z tej sytuacji wyciągnąć daleko idące wnioski i opracować strategię oraz plan dla miasta Oławy i okolic, w których miejscach w przyszłości mogą być stawiane SBTK, bo na pewno będą budowane i jest to nieuniknione. Wszystkim osobom , które poparły nasz sprzeciw SERDECZNIE DZIĘKUJEMY.
Szczególne podziękowania składamy Pani Monice Gałuszko Sucharskiej, Panu Jerzemu Kamińskiemu i całej redakcji Gazety Powiatowej-Wiadomości Oławskie.
Mieszkańcy Zaodrza

ps. Proszę Państwa informujemy, że cała sprawa związana z budową SBTK przy ul.Nadbrzeżnej nie jest zakończona. Czekamy obecnie na odpowiedzi na nasze pisma skierowane między innymi do SKO we Wrocławiu, do Starostwa Powiatowego w Oławie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Oławie . z ostatniej chwili -pismo z SKO we Wrocławiu otrzymaliśmy właśnie DECYZJĘ Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu, która uchyla w całości zaskarżoną przez mieszkańców ul.Nadbrzeżnej decyzję Burmistrza Miasta Oława z dnia 11czerwca2018 r i przekazuje sprawę do ponownego rozpatrzenia organowi pierwszej instancji. Informację odnośnie uzasadnienia samej decyzji przekażemy do opinii publicznej w najbliższym czasie.




11-10-2018 ~ Do Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Nie znasz człowieka to po (...) się o nim wypowiadasz !! ! Po (...) pomawiasz i obrażasz !! ! Kim ty (...) w ogóle jesteś? !! ! Głos Narodu from Germany się znalazł.
11-10-2018 ~ Leonardo ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Gioconda z Nadbrzeżnej.
Tajemniczy uśmiech !? Im dłużej patrzymy na zdjęcie tym bardziej mamy wrażenie, że to uśmiech szyderczy. Nic bardziej mylnego. Po głębokiej analizie uśmiechu Jolanty Górskiej stwierdzam że usta mówią wyłącznie o szczęściu, ale bardziej intrygujące jest jej spojrznie. Ciekawe na kogo patrzy !?
11-10-2018 ~ Myśliwy ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Diana
- A ty jaki kostium włożysz na wybory ?
- Oczywiście Diany.
- Dlaczego ?
- Żeby wszyscy wiedzieli, że poluję na męża.
11-10-2018 ~ Olo ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko ta pani startuje z tej samej partii co częśc władz miasta. Bardzo to dziwne.
11-10-2018 ~ Rex ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Górska Jolanta - faktycznie piękny uśmiech :) ))))))))))))))))
11-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Pani nauczycielka fizyki ze swoim pięknym uśmiechem na twarzy jest świadoma i my tez jesteśmy tego świadomi, że prawo nam gwarantuje życie w warunkach bezpiecznych i bez szkodliwego wpływu pola elektromagnetycznego na nasze zdrowie. Inwestor i władze miasta nie mogą poddawać mieszkańców testom. Mieszkańcy Oławy są świadomi jakie skutki zdrowotne przyniesie taka inwestycja.
Inwestor niech postawi taki maszt swoim dzieciom i swoim najbliższym.
11-10-2018 ~ trzy grosze ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tak czytam o tym maszcie na Nadbrzeżnej i stwierdzam, że muszę wtrącić swoje trzy grosze... Przepraszam bardzo, ale kto cokolwiek wiedział o tej inwestycji poza facetem, który posiada tam swoją prywatną działkę i to na niej ustawi ten maszt? Czy Orange kogokolwiek raczył powiadomić? Czy na którejkolwiek SESJI była o tym jakakolwiek informacja? Przecież każda SESJA jest do wglądu w tv czy w necie. Wychodzi na to, że o tym maszcie wiedział tylko facet z Nadbrzeżnej i Orange. Dopiero, kiedy Orange wystąpił do UM o decyzję środowiskową ta sprawa ujrzała światło dzienne... Facet z Nadbrzeżnej jest z Wrocławia, po pracy pakuje się do auta i wraca do domciu, więc co go interesuje, że będzie jakieś promieniowanie... To jego prywatna działka i taka prawda, że postawi tam co zechce a my mieszkańcy nie możemy nic na to poradzić. Nie ma żadnego przepisu, który jest w stanie go powstrzymać i myślę, że pani nauczycielka fizyki ze swoim cynicznym uśmiechem na twarzy jest tego świadoma, tylko po co daje jeszcze ludziom nadzieję? Przecież tej nadziei już nikt dawno nie ma...
11-10-2018 ~ Do Walenty ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Dobrze napisane, głos prawdy.
11-10-2018 ~ Gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Gawlas Rolfofi nie pasuje,bo jest prawnikiem,a Turek startował 4 lata temu.Pozostali kandydaci to sitwa i komuchy.Co z tego a jakie ma wykształceni e jego kandydat,z tego co wiem to też startował już do rady 4 lata temu.No Pan Gawlas jest prawnikiem i super a jego kandydat?, i dlaczego tylko on dziwne?gwarancję żadne
11-10-2018 ~ Kama ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Jezeli ktokolwiek ufa jakiemu kolwiek politykowi to jest zwyklym matolem. dla mnie polityk to synonim kłamcy i nieroba ktory chce sie nachapać pieniążków cudzymi rękoma.
11-10-2018 ~ Wyborca ( gość OSI) zgłoś naruszenie

Pan Leszek Sudoł nie jest dla wielu Mieszkańców Zaodrza WIARYGODNYM I KOMPETENTNYM kandydatem
NIC NIE ZROBIŁ W SPRAWIE MASZTU, NAWET NIE POWIADOMIŁ MIESZKAŃCÓW, ŻE SZYKUJE SIĘ TAKA GRUBA INWESTYCJA przy ul.Nadbrzeżnej .Trudno to komentować. Temu panu podziękujemy przy wyborach. Wystarczy tego zajmowania stanowiska radnego. Dajmy szansę nowym osobom. Jak się nie popiszą to też ich zmienimy. Wystarczy tych samych twarzy.
11-10-2018 ~ oławiak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Nie Szanowny Panie Rolfie jest mnóstwo ludzi którzy myślą zupełnie inaczej myślą niż ty człowieku. Dlaczego to ludzie będą głosować na PIS ! Twierdzisz,ze nie jesteś działaczem PIS , i tak dalej . Jesteś tam jakimś głównym założycielem stowarzyszenia w Stanowicach czy Marcinkowicach, masz do tego prawo! Szanowny Panie ,wszystkich zbesztasz ,zwyzywasz , i tak samo jak PIS siejesz wśród społeczeństwa nienawiść do twoich ulubienców! To co się dzieje na szczeblu centralnym w Warszawie to już przekracza granice! Zastraszania jak nie zagłosują na PIS, to nie będzie środków na to , czy na tamto. Sam fakt iż dochodzą informacje iż przybywa lewych wyborców ostatnio aby zagłosować na waszego kandydata! Wypowiedzi posłów i innych oficjeli mijają się z prawdą. Za wszelką cenę staracie się rozpychać łokciami bo tylko WY , tylko WAM można zaufać, Tak brudnej i zakłamanej kampanii jeszcze nie było , nigdy! Mam skrytą nadzieję i rozmawiam bardzo dużo z mieszkańcami. Mało jest waszych zwolenników u nas w regionie czy chcesz wierzyć czy nie. Niestety żaden tu z wypowiadających się nie posuwa sie aż do takiego stopnia aby tak ubliżać i poniżać! Zapytam ponownie dlaczego sam nie wystartowałeś z PIS , skoro tak się znakomicie razem rozumiecie? Dlaczego nie dostałeś się z komitetu PIS? Zrobił byś pożądek itd. Jednak nie ! , powodów może być kilka o czym doskonale wiesz osobiscie .Miałbyś wtedy okazję wykazać się w różnych instytucjach Oławskich i dokonał byś czystki W czym tkwi problem skoro tak wszystkich przekonujesz iż tylko PIS , i PIS! To jest podstawowy atut aby nie zagłosować na was ale niestety ty wolisz jedynie zmieszać wszystkich z błotem . Czego ja nie robię , a za pewne za jakiś czas tak się stanie!
11-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Znowu jakiś Postkomunistyczny troll, uparty i zawzięty jak Kargul i Pawlak razem wzięci, odwraca kota ogonem i rozsiewa kłamstwa, a z braku rzeczowych argumentów atakuje autora logicznych wywodów, zarzucając mi jakieś bzdury. Typowa załgana bolszewicka propaganda. A oto dowody na wyżej powiedziane:

Ludzie nie będą głosować na żadne „jedynki”, lecz na wybrane przez siebie nazwiska z list PiS, bo tylko PiS jest w stanie odsunąć lokalną POstkomunistyczną mafię od władzy, tak jak to zrobił już na szczeblu rządowym, choć też w centrali PiS były w tym czasie różne Brezdenie, które bardzo szybko zostały wywalone na zbity pysk. To są twarde fakty. Ale jeśli fakty przeczą załganym twierdzeniom POstbolszewickiego pomiotu, to tym gorzej dla faktów, jak mawiał słynny bolszewicki guru.

Nie PiS podzielił się stanowiskami z BBS, lecz Brezdeń i kilku jego przydupasów, czyli sitwowe krety w PiS, które wylecą z PiS z wielkim hukiem, jeśli PiS przejmie władzę w oławskich samorządach.

Nie ma w Oławie żadnych „niezależnych komitetów”. Wystarczy przyjrzeć się, co kandydaci z tych „niezależnych” komitetów robili do tej pory i wszystko staje się jasne. Te „niezależne” komitety mają za zadanie jedynie osłabić wyniki wyborcze PiS, bo elektoratu POstkomunistycznej sitwy nie przekabacą.

Szczytem niedorzeczności żałosnych wypocin tego POstkomunistycznego trolla jest pomówienie mnie, starego KPN-owca, o wysługiwanie się Moskwie. To też jest bolszewicka metoda, odwracania kota ogonem, albo wrzasku złodzieja złapanego za rękę: „to nie moja ręka”.
11-10-2018 ~ do Rolfa ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Ten PiS, który podobno już się podzielił stanowiskami z BBSem? Rolf zachęcając do głosowania na PiS umacnia trwający układ i sitwę. Bo większość ludzi i tak zagłosuje na jedynki i do rady powchodzą ci sami towarzysze co zawsze.
Tego typu komentarze atakujące jedynych niezależnych kandydatów (bo startują z komitetu, który sami założyli, a nie z partii, które w ciągu ostatnich kilkunastu lat wydoiły od podatników miliard złotych na banery, ośmiorniczki itp) wskazują, że być może pan jest na usługach Moskwy. Biorąc jeszcze pod uwagę to, że w PRLu pan dostał paszport do Niemiec.
11-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
„Wyborco obiektywny”! Jeśli Gawlas to tak dobry prawnik, to burmistrz może go zatrudnić w ratuszu na stanowisku radcy prawnego i tyle. Nowy burmistrz ma rozwalić lokalną POstkomunistyczną sitwę i służyć Mieszkańcom. To musi być dobry i uczciwy gospodarz, a nie tylko bobry prawnik. Prawnika burmistrz może sobie zatrudnić na etacie.

Poza tym, Gawlas startuje z ugrupowania, które jest narzędziem POstkomunistycznej mafii. Już sam fakt, że Kukizowcy i skrajni prawicowcy, będący na usługach Moskwy,wchodzą w skład tego ugrupowania, dyskwalifikuje ich w przedbiegach. A Turek już 4 lata temu udawał Greka i znowu próbuje.

Jedynym gwarantem rozwalenia oławskiej sitwy POstkomunistycznej jest PiS, przy czym na takie sitwowe kanalie, jak Brezdeń z Godzikowic, czy Wesołowski z Marcinkowic, nie głosujemy, choć są na listach PiS.
11-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Panie Burmistrzu co pan na to , że SKO uchyla w całości decyzję w sprawie Budowy Stacji Bazowej Telefonii Komórkowej w Oławie i przekazuje sprawę do ponownego rozpatrzenia organowi pierwszej instancji ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?
11-10-2018 ~ Gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Te wasze wywody są śmieszne żadnej kliki nie ma i żaden Pisior nigdy nie będzie rządził Oława .My mieszkancy nie pozwolimy na to dość juz waszych rządów dobra zmiano won od koryta
10-10-2018 ~ Walenty ( gość OSI) zgłoś naruszenie
"Jeśli Łuczkiewicz ma uczciwe zamiary i będzie chciał odsunąć oławską POstkomunistyczną sitwę od władzy, to musi sobie zdawać sprawę z tego, że najpierw będzie musiał stoczyć ostrą walkę z Brezdeniem i postawić na swoim . " I tak się stanie , bo taki jest PLAN , czy słyszeliście chociaż jedno słowo wsparcia dla Mariusza ze strony ; Brezdenia , Mazurka , Regieca , Urbańczyka ( wiecznego sympatyka PiSu , mendy POspolitej ) NIE ? to pomyślcie dlaczego ... Ale damy rade , wszystkich tych psedo PiSowców którzy już byli wywalimy na śmietnik po wyborach .. Stary PiSior .. Pozdrowienia dla Pana Rolfa Michalowskiego .
10-10-2018 ~ wyborca obiektywny ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko pan Gawlas. Człowiek przed 30-tką więc jeszcze młody i pełny zapału, a już trochę doświadczenia życiowego nabył. Ukończył prawo ma Uniwersytecie Wrocławskim, a nie w jakiejś wyższej szkole lansu i bansu. Miałem okazję parę razy z nim porozmawiać, szalenie inteligentny człowiek, rozwiązanie mojego dość skomplikowanego problemu dotyczącego umowy z inną firmą zajęło mu tylko parę minut, wskazał istotny dla mnie przepis i orzeczenie sądu w podobnej sprawie, a wynajęty przeze mnie radca prawny przez kilka miesięcy głowił się nad tym problemem.
10-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Przepraszam wszystkich za literówkę. Oczywiście chodzi o Mariusza Łuczkiewicza, a nie o Mariusza „i” Łuczkiewicza. A POstkomuniczna hałastra, waląca byki w pisowni i składni jeden za drugim, używa sobie na mojej oczywistej omyłce pisarskiej, aż im się woda w ich postbolszewickich doopach gotuje. Bawcie się dobrze, chociaż tym, bo wszystko inne zasmuca was sromotnie.

I jeszcze dwa słowa o moim „języku”, który tak bardzo niepodobna się POstkomuszym hejterom. Mój język nie jest językiem PiS, co mi się tu insynuuje. Nie jestem działaczem PiS, lecz Frakcji Emigracyjnej Konfederacji Polski Niepodległej i to od początku lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Więc, jeśli już, to jest to język FE KPN, a nie PiS. Przede wszystkim jednak jest to mój język, ponieważ jestem też publicystą i to nie tylko społeczno-politycznym, bo mam w swoim dorobku również wiele publikacji fachowych np. z zakresu stosowania prawa niemieckiego, wydawanych przez tak znakomite wydawnictwa, jak C.H. Beck, Presspublika, czy Prawo i Praktyka Gospodarcza, a nawet Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Im mój język jakoś nie przeszkadzał.

Poparcie udzielane przeze mnie PiS-owi wynika z tego, że cele mojej działalności społecznej pokrywają się z programem PiS, który ta partia, w przeciwieństwie do wszystkich innych ugrupowań politycznych w Polsce, konsekwentnie realizuje, tak jak to obiecał w kampanii wyborczej i po niej, już w czasie rządów.
10-10-2018 ~ DO Rolfa!!!! ( gość OSI) zgłoś naruszenie
No dałeś popis teraz szczyt szczytów przecież Mariusz i ŁUCZKIEWICZ, to jeden i ten sam wasz kandydat , człowieku myśl coś -ha ha dobre !! !!
Proponuję jeszcze zrobić to co dziś podają media niezależne oczywiście że do Warszawy zwozi się ludzi autokarami ,którzy podążają do urzędów aby zagłosować na JAKIEGO? Jeżeli to okaże się prawdą jak podaje (ONET), że w ciągu zaledwie dwóch miesięcy przybyło około 9 tysięcy Warszawiaków , którzy chcą zagłosować na JAKIEGO, to wyjdzie niezły bigos ale walczycie aby się tylko dopchać do koryta!
10-10-2018 ~ Do Rolf ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Czyżby pojawił się piąty tajemniczy kandydat, cytuję: "...czego życzę Mariuszowi i Łuczkiewiczowi i wszystkim Mieszkańcom Oławy..."
Kim jest tajemniczy Mariusz?
10-10-2018 ~ oławiak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Absolutnie, żaden Mariusz, i żaden PIS w OŁAWIE!-NIGDY !! !!
10-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
P. Łuczkiewicza nie znam, ale na niego zagłosuję.
Nie mogę już patrzeć na to towarzystwo wzajemnej adoracji.
Tylko Łuczkiewicz może wprowadzić zmiany na dobre.
10-10-2018 ~ obiektywny wyborca ( gość OSI) zgłoś naruszenie
W finale walki o fotel burmistrza będzie według kolejności ; Frischmann kontra Gawlas, wygra świeżość i młodość bez układów czyli GAWLAS
09-10-2018 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Jeśli Łuczkiewicz ma uczciwe zamiary i będzie chciał odsunąć oławską POstkomunistyczną sitwę od władzy, to musi sobie zdawać sprawę z tego, że najpierw będzie musiał stoczyć ostrą walkę z Brezdeniem i postawić na swoim, a potem wywalić na zbity pysk wszystkich urzędników z kierowniczych stanowisk w Urzędzie Miasta i awansować na ich miejsce tych, którym odmawiano dotychczas awansu, bo nie należeli do sitwy, albo zatrudnić nowych, uczciwych i kompetentnych. Bez tego nic nie wskóra i nie urwie wszystkich łbów korupcyjnej hydrze.

Ktoś tu pisał delikatnie o „przewietrzeniu”, ale trzeba to nazwać po imieniu, żeby wszyscy wiedzieli, o co chodzi.

Drugi problem, to Rada Miasta. Jeśli PiS nie uzyska większości w radzie, to rada opanowana przez sitwę uwali mu wszystkie, najlepsze nawet inicjatywy.

Wierzymy jednak, że PiS wygra te wybory ze znacząca przewagą i że Dobra Zmiana dotrze wreszcie do Oławy, czego życzę Mariuszowi i Łuczkiewiczowi i wszystkim Mieszkańcom Oławy, nawet tym, którzy tkwią po same uszy w POstkomunistycznej sitwie, bo będzie to dla nich okazja do zejścia ze złej drogi i wejścia na dobrą drogę, zanim trafią do pierdla za nowe przestępstwa.
09-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Mariusz Burmistrzem
Górska Wiceburmistrzem
09-10-2018 ~ Olav ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Mariusz jesteśmy z Tobą. Liczymy na przewietrzenie Urzędu Miasta.
Trzeba środowisko wygonić na pastwisko.
09-10-2018 ~ Taka prawda ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Trzeba odciąć kran ..... , na obecną chwilę Mariusz będzie najlepszym chydraulikiem.
09-10-2018 ~ Olav ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Mariusz głosujemy na Ciebie !! !! !! !! !! !! !!
09-10-2018 ~ Ulka ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Boże chroń Oławę przed kandydatką na burmistrz oławy z zdradzieckich partii ,które skarżą suwerenną POlskę do UE a są to Platforma ,Nowoczesna oraz przed kandydatem z BBS bo oni od 2002roku nic dla Oławy nie zrobili tylko zbudowali zaścianek Bangladeszu.
09-10-2018 ~ wyborca ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko pan Gawlas jest realnym gwarantem zmiany i rozbicia skostniałego układu. Jak nie wierzycie w układ to zobaczcie kto jest członkiem zarządu firmy INREM z Oławy, która to firma wykonywała bez przetargu prace dla miasta, albo sprawdźcie z kim prowadzi kancelarię radca prawny, którego tak burmistrz bronił po alkoholowej wpadce.
08-10-2018 ~ gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Obecny burmistrz to popieranie betonu który rządzi tutaj od X lat , kandydatke z PO, no cóż jeszcze gorzej, z PiS-u, porządny człowiek, ale starosta to spory minus i obawy, zostaje pan Gawlas.
08-10-2018 ~ Zaodrzak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko Mariusz !! !! !! !! !! !! !! !! !! !
08-10-2018 ~ do kinga ( gość OSI) zgłoś naruszenie
no to zostawiasz sobie wybór...
jak między dżumą a cholerą
08-10-2018 ~ King ( gość OSI) zgłoś naruszenie
I to tylko tyle? Czterech kandydatów i właściwie żadnego wyboru. Prawą stronę odrzucam z marszu, wiec zostaje dwoje kandydatów, ot dylemat.
08-10-2018 ~ max ( gość OSI) zgłoś naruszenie
pis i przystawki już pokazały o co im chodzi...
08-10-2018 ~ leszeszek ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tylko pan Gawlas, albo pan Łuczkiewicz. Śmiać mi się chce z SLD, że nie potrafili skutecznie zgłosić kandydata na burmistrza.


podobne tematy:




komentowane




reklama
Oławski Serwis Informacyjny - pierwszy oławski portal: Oława, Jelcz Laskowice, Domaniów | redakcja | reklama | OSI odtłuszczone ;) OSI i "ciasteczka"
UAD.PL | OSI - OLAWA.INFO 2004 - 2018 | reklama | redakcja | mapa serwisu | polityka prywatności | regulamin